close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיולים וחופשות בטבריה לציבור הדתי

מערכת שורשא אלול, תשעב19/08/2012

לקראת הסוף הרשמי של החופשות אנו מביאים סקירה קצרה על חופשה אפשרית בטבריה- מלונות, לינה, חופים ואטרקתיות

תגיות:

ההחלטה לצאת לטיול בארץ ישראל היא בהחלט החלטה שיכולה להיות פשוטה מצד אחד, אך מצד שני יכולה להיות החלטה שמביאה איתה מגוון רחב של התלבטויות שבראשם זה בחירת היעד לטיול.

הפעם רצינו לדבר ולתת סקירה קצר על האופציה של טיולים וחופשות באזור טבריה המיועדים לציבור הדתי והחרדי.

טבריה כפי שידוע לכולנו הינה אחת מארבעת הערים הקדושות בישראל, וזאת בנוסף להיותה יעד לתיירות המביא מדי שנה מאות אלפי מטיילים ישראלים ותיירים המגיעים מחו"ל.

אחד מהמאפיינים הבולטים הנקשרים בצורה כזו או אחרת לדת היהודית, הינם קברות צדיקים שאליהם מגיעים מדי יום אלפי מאמינים בשביל לקבל ברכה, מזל ולחיים טובים.

לינה בטבריה
אחד מהדברים הבולטים שכיום די מקשים אלינו לתכנן טיול באזור, הם בתי המלון, האכסניות והצימרים הנמצאים במקום.

כמובן שרוב בתי המלון הכריע בעיר הינם מלונות אשר שומרים על כשרות ומצוות, מפעילים בית כנסת לנוחיות האורחים המגיעים להתפלל מדי יום, כמובן שישנם מלונות שמקפידים אף יותר ומציעים לאורחים חדרים עם מיטות יהודיות, כשרות חלק מהדרין וכדומה.

מומלץ מאוד שאת הבדיקה של בית המלון תעשו אל מול סוכן הנסיעות שלכם וכמובן שמומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של אותו בית מלון בשביל לבדוק לעומק את הנושא, שתוכל לדעת שאתה מגיע למקום הטוב ביותר עבורך.

אגם הכנרת
כמו בכל רצועת חוף בישראל גם באגם הכנרת שהינה האטרקציה המרכזית באזור, ישנם חופים מופרדים שבהם תוכלו גם הגברים שבניכם וגם הנשים ליהנות ולטבול במי הכנרת.

הגברים יכולים להגיע אל "חוף מהדרין" שהינו חוף הפועל במהלך כל היום בימי חול והינו לגברים בלבד, הנשים יכולות להגיע אל חוף "באר מרים" שפועל גם הוא במהלך כל ימי החול בשבוע והינו לנשים בלבד.

ישנו חוף נוסף בטבריה שנקרא "החוף המופרד" שפועל במהלך כל השבוע וחוצץ בין הגברים לנשים, הכניסה לחוף זה הינה בתשלום על פי מחיר המחירון של החוף.

מסלולי טיולים לכל המשפחה
המשפחות שמגיעות בשביל לראות וליהנות מהטבע הפורח של ארץ ישראל, יכולים ליהנות ממספר מסלולי טיולים המיועדים לכל המשפחה, כגון:

טיול אל קברות צדיקים- עליו דיברנו בראש הסקירה, כאשר אל המקום ישנם טיולים שיוצאים מרחבי כל הארץ.
טיול בנחל יהודיה- נחל קסום ומסלול טיול פופולארי מאוד של כשעתיים עד שלוש, תלוי בקצב ההליכה, מסלול של החברה להגנת הטבע המיועד לכל המשפחה.
טיול במערות איוב- אלו המערות ההיסטוריות של איוב העתיקה, שם ניתן למצוא גם בריכת מים קרירה להשתכשכות.
טיול בהר ארבל- נקודת תצפית קסומה ומרהיבה, המשקיפה אל הר חרמון, הכנרת ואזור הצפון והעמקים.
טיול בגלבוע- אחד מהאזורים הקסומים והיפים בישראל, אלו הרוצים לראות נופים עוצרי נשימה, אוויר הרים צלול כיין ואטרקציות לכל המשפחה יכולים להגיע ולטייל באזור הגלבוע.

המאמר אודות טיולים וחופשות בטבריה לציבור הדתי הינו באדיבות אתר האינטרנט הוטלז מלונות בטבריה המתמחים במכירה וייעוץ של חופשות וטיולים באזור טבריה והסביבה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה